paczka w dłoniach

Reklamacje

Po pokwitowaniu odbioru/zapłaceniu za przesyłkę należy poprosić kuriera by poczekał i w jego obecności sprawdzić zawartość paczki pod kontem zgodności towaru lub uszkodzeń (gdy takowe występują należy spisać protokół SZKODOWY z kurierem i odesłać paczkę na nasz koszt). Uprzejmie prosimy o wypełnianie protokołów, co znacznie przyspieszy termin wysyłki nowego towaru. Kurier nie przekazuje nam protokołów, powinien zostawić egzemplarz dla Państwa, który należy do nas przesłać zgłaszając reklamację.

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło