Sklep www.taniekominy.pl korzysta z plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych (także remarketingowych), analizy ruchu, zapewnienia pełnej funkcjonalności Sklepu, w tym dostosowania jego treści do Twoich preferencji. Korzystając ze Sklepu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce Cookies.

zamknij

Czas realizacji zamówień

Większość przedmiotów wysyłamy do 7dni roboczych, w przypadku niektórych modeli wkładów kominkowych i obudów trwa około 30dni. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Nasze przesyłki wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL . O każdej wysyłce Klient informowany jest drogą mailową, oraz otrzymuje sms na numer telefonu podany w zamówieniu. Powiadomienie, które jest potwierdzeniem wysłania zamówienia zawiera numer listu przewozowego.

Klikając na stronę DHL i wpisując nr listu zostaniecie Państwo przekierowani na stronę przewoźnika, dzięki czemu, możecie sprawdzić status przesyłki. Produkty kupione przez jednego użytkownika na kilku naszych aukcjach wysyłamy zbiorowo jedną paczką, a koszty transportu zostają naliczone proporcjonalnie do wagi . Jeśli przesyłka zawiera kominek lub piec wolnostojący ( przy przedpłacie na konto ) TRANSPORT GRATIS.

Opłaty za paczki przy przedpłacie na konto:

- 15 zł brutto - od 0-10kg
- 25 zł brutto - od 10-30kg
- 90 zł brutto - paleta

Opłaty za paczki wysyłka za pobraniem:

- 18 zł brutto - od 0-10kg
- 35 zł brutto - od 10-30kg
- 130 zł brutto - paleta

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło